در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی از پرداخت جریمه به مسافران خود سرپیچی می‌کنند و این موضوع باعث شکایت‌های بسیاری از سوی مسافران شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان این هفته حوزه راه نسبت به هفته قبل شاهد اتفاقات بسیاری بود.

با وجود وعده وعیدهای که در خصوص آزاد راه تهران –شمال داده می شود به نظر می رسد که این پروژه نیازمند 5 میلیارد تومان دیگر اعتبار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت:تنها 21 خط کشتیرانی بزرگ تا پیش از تحریم‌ها به این بندر تردد داشت.

معاون مسافری راه‌آهن مطرح کزد:
معاون مسافری راه‌آهن از درخواست‌های مکرر شرکت‌های راه‌آهن برای افزایش یافتن قیمت بلیت قطار خبر داد و گفت: در حال حاضر ما تعداد قطارها را در مسیر منتهی به مشهد همه روزه کرده‌ایم.

از سوی سازمان هواپیمایی کشوری/
تشريح آخرين نتايج بررسي سانحه آنتونف 140 مسئول بررسي سانحه هواپيماي آنتونف 140 گفت: تيم بررسي سانحه سازمان هواپيمايي كشوري جمهوري اسلامي ايران به زودي براي جمع بندي نهايي به كشور اكراين اعزام مي شود.

در پی تاخیر 7 ساعته یزد به تهران؛
با وجود تاخیرات بیش از 7 ساعته برخی از شرکت های هواپیمایی همچنان از رعایت مصوبه حقوق مسافران شانه خالی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن مشیری
۱۶:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
با سلام
هواپیمایی تابان در پرواز شماره ی 6206 اصفهان - مشهد پنج ساعت و نیم تاخیر داشت و هنگامی که عده ای از مسافران به نماینده ی این خط هوایی مراجعه کردند و علت را جویا شده اند از خود سلب مسئولیت کرد و با مسافران با ادعا های واهی درگیر شد و یه یکی از آن ها حمله ور شد. او آن قدر توجه نداشت که مسافران در حال بکارگری موبایل های خود و گرفتن فیلم از این واقعه هستند.
البته شکایتی با امضای عده ای زیادی از مسافران تهیه شد و به رئیس فرودگاه اصفهان تقدیم شد اما متاسفا" دو روز بعد پیگیری شد و معلوم شد شکایت ما گم شده است. هم چنین به مدیریت محترام حراست فرودگاه های کشور نیز نوشته شد که تصویر آن در زیر می آید. اما تاکنون هیچ خبری از عذز خواهی نیست.
فیلم این حمله بزودی برای شما ارسال می شود.
آخرین اخبار