استاندار کردستان در دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان از تخصیص اعتبارات سفررییس جمهور به کردستان ظرف مدت 2سال و اجراواتمام پروژه های مصوب شده تا پایان سال مالی 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، زاهدی گفت:دولت هیچ پروژه جدیدی را درهیچکدام از استانهای کشور آغاز نمیکند مگراینکه پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسد.

وی افزود:هم اکنون  400هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های نیمه تمام در کشور  و 7هزار میلیارد تومان به این منظور برای پروژه های نیمه تمام استان لازم است که باید به صورت زیربنایی برنامه ریزی و مشکلات استان حل و فصل شود.

استاندار کردستان همچنین اختصاص 880میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور برای 31طرح عمده در استان را در شرایط کنونی کشور مناسب عنوان کرد و خطاب به مدیران  دستگاههای اجرایی استان و فرمانداران گفت: پروژهای نیمه تمام باید با برنامه ریزی صحیح مدیریت ، ودر راستای توسعه استان اتمام و بهره برداری برسند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان هم در این نشست با بیان اینکه اولویت دولت اتمام پروژه های بالای 70درصد پیشرفت است گفت:تا پایان مرداد ماه سالجاری موافقت نامه بودجه و ابلاغیه آن به دستگاههای اجرایی و فرمانداریهای استان تنظیم خواهد شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.