سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان مدعی است برای حضور نماینده‌ای از این استان در لیگ برتر هرکاری توانسته، انجام داده است.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: حضور نداشتن نماینده‌ای از بسکتبال اصفهان در لیگ برتر کشور، موضوع ناراحت‌کنده‌ای است اما صرفاً یک نفر نمی‌تواند در این زمینه کاری انجام دهد. 

وی با بیان این‌که مشکل بسکتبال اصفهان به حوزه‌های مدیریت کلان استان و چگونگی حضور بخش خصوصی در ورزش برمی‌گردد ادامه داد: آخرین باری که در باشگاه فولاده ماهان حضور داشتم با این تیم به عنوان قهرمانی آسیا رسیدیم اما سال 92 به دلیل مشکلاتی که برای این باشگاه پیش آمد، من هیچ پولی از این تیم نگرفتم. دریافتی بازیکنان ماهان هم به حدی بود که حتی بازیکنان رده سنی نوجوانان هم چنین مبالغ پایینی نمی‌گیرند. ما با همه این مشکلات آن سال عنوان پنجمی لیگ را به دست آوردیم. 

صادق‌زاده درباره وضعیت تیم پمینای اصفهان در فصل گذشته توضیح داد: پس از آن هم پمینا از خارج اصفهان با هزینه بسیار اندک وارد لیگ شد و دست بسکتبال اصفهان را گرفت اما در میانه راه برای این سرمایه‌گذار هم مشکلات عدیده‌ای پیش آمد. برای نجات نماینده بسکتبال استان چکار باید می‌کردم که نکردم؟ من با خیلی جاها صحبت کردم. با اسپانسرها و بخش‌های خصوصی وارد مذاکره شدم، حتی تا مجلس هم رفتم اما شرایط اصلاً برای سرمایه‌گذاری در بسکتبال مساعد نیست. 

سرمربی پیشین تیم پمینای اصفهان افزود: نمایندگان محترم اصفهان در مجلس هم خیلی سعی کردند به ما کمک کنند و پشت ما ایستادند اما معضل اصلی دست و پاگیر بودن قوانین سرمایه‌گذاری در ورزش است. به این ترتیب هرگونه سرمایه‌گذاری در ورزش با مشکل روبرو می‌شود. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل اصلی، سرمایه‌گذاری‌های کلان در فوتبال و بی‌توجهی به بسکتبال نیست؟ اظهار کرد: نمی‌‍خواهم در حوزه فعالیت باشگاه‌ها دخالت کنم و این جوابی است که مدیران باشگاه‌ها باید پاسخگوی آن باشند اما به هرحال فوتبال تاثیر خود را روی سرمایه‌گذاری در دیگر ورزش‌ها گذاشته است. 

به گفته صادق‌زاده هنوز هم علاقه‌مندان و پیشکسوتان بسکتبال استان اصفهان تا مشخص شدن وضعیت 12 تیم حاضر در لیگ برتر پیگیر حضور نماینده‌ای از نصف جهان در این لیگ هستند.  

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار