فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با در اختیار داشتن فناوری های فوق پیشرفته آماده مقابله با هرگونه تهدید خارجی است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار محمد جعفری در همایش اساتید ونخبگان حوزه های علمیه قم وخراسان افزود: در حال حاضر سپاه دارای یک قدرت عمیق با اتکا به نیروی مردمی وسلاح ایمان است که با داشتن فناوری های پیشرفته آمادگی کامل دارد تا جلوی تهدید های دشمنان داخلی وخارجی را بگیرد.

وی با اشاره به این نکته که فلسفه بسیج حفظ انقلاب اسلامی وآرمانهای حضرت امام ره است خاطر نشان کرد :در دهه دوم انقلاب تهدیدات نرم جای تهدیدات امنیتی را گرفت وبه تعبیر مقام معظم رهبری شبیحخون فرهنگی آغاز شد که پر واضح است این گونه تهدیدات امنیت انقلاب وکشور را بیشتر با خطر مواجه ساخته ولی متاسفانه برخی از مسولان نظام به این مقوله توجه جدی نکرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران توسط افراد زبده ی که در دستگاههای امنیتی ،اطلاعاتی ونظامی فعال هستند به خوبی پاسداری می شود. افزود: با توجه به اینکه ماموریت اصلی بسیجیان حفظ وتوسعه انقلاب اسلامی است بنابراین سپاه پاسداران برای این هدف مهم باید یک فعالیت بدون محافظه کارانه را در پیش بگیرد که در این راه چشم به توصیه های دلسوزانه مقام معظم رهبری دوخته وسعی وتلاش نمایند که خواست حضرت آقا محقق شود.

سردار جعفری گفت:اکنون خطر اصلی ایجاد انحراف در مشی امام راحل در داخل کشور است برهمین اساس چنانچه مسولین دلسوز انقلاب اسلامی انحرافات را تبدیل به اتحاد نکند پیشرفتی در کشور حاصل نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حوزه های علمیه باید با الگو برداری از نگاهی که امام خمینی (ره) به صلاح جامعه داشت در راستای حفظ امنیت جامعه وهدایت مردم به سمت سعادت دنیوی واخروی که همان رساندن پرچم انقلاب به دست مهدی موعود (ع) است تلاش خالصانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی هیچ گاه مسائل امنیتی برای کشور یک تهدید به شمار نرفته است ، زیرا مدیران دلسوز نظامی کشور همواره آنها را به عنوان یک فرصت تلقی کرده اند تصریح کرد: اگر جنگ تحمیلی نبود قطعا انقلاب اسلامی به جهان صادر جهان نمی شد که امروز شاهد بیداری اسلامی باشیم پس انقلاب اسلامی اکنون در ابعاد دفاعی ومقابله با انواع تهدید ها بسیار موفق است که این مهم به برکت روحیه استکبار ستیزی آحاد مردم ومسولان دلسوز نظام و توجه دقیق به توصیه های مقام معظم رهبری در 12 ساله اخیر که در موضوع پیشرفت علوم نظامی، سیاسی ،اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته است .



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.