هافبک تیم پدیده گفت: تیم پدیده جوانی است و نباید انتظار زیادی از این تیم داشت.

حسین بادامکی در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره تیم پدیده گفت: ما در دوبازی گذشته بسیار خوب بازی کردیم و حتی در بازی با فولاد تا دقایق پایانی برنده مسابقه بودیم که یک اشتباه داوری باعث شد تا برد را با مساوی عوض کنیم.

وی افزود: همه تیم‌ها دوست دارند جزو تیم‌های بالای جدول باشند و ما هم دوست داریم این اتفاق برای ما بیفتد. تیم ما تیم خوبی است و پتانسیل بهتر شدن هم دارد. البته نباید انتظار زیادی از پدیده داشت چون تیم ما یک تیم جوان است. ما سعی می‌کنیم با همین جوانان بهترین نتایج را بگیریم.

هافبک پدیده ادامه داد: مهاجری مربی جوان و باانگیزه‌ای است و امسال بعد از عوض شدن کادر فنی پدیده به من پیشنهاد دادند که به این تیم بیایم وامسال قسمت شد در خدمت پدیده باشم. خدا را شکر باشگاه هم تا به اینجا به تعهدات خود عمل کرده و بازیکنان مشکل مالی ندارند.

بادامکی در پایان درباره بازی این هفته پدیده با سایپا اظهار داشت: ما بازی سختی را با سایپا داریم و آن‌ها تیم خوب و با تجربه‌ای هستند و مهره‌های خوبی هم در اختیار دارند ولی ما برای سه امتیاز می‌رویم و امیدوارم آن را به دست آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار