مربی تیم استقلال خوزستان: نوار پیروزی های فولاد در چهار دیدار گذشته را قطع می کنیم.

سید اکبر پور موسوی مربی تیم استقلال خوزستان به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از پیروزی مقابل پرسپولیس به تمرینات خودمان ادامه دادیم تا خود را اماده رویارویی با فولاد کنیم .

عصر دوشنبه دیداری تدارکاتی با تیم جنوب شیبان برگزار کردیم تیمی که در لیگ استان حضور داردو تلاش کردیم بازیکنانی که کمتر در این 2بازی به میدان رفتند را بازی دهیم تا به شرایط مسابقه نزدیک شوند.

وی در باره شرایط فولاد گفت: دیدار های این تیم را در2 هفته گذشته انالیز کردیم و از نقاط ضعف و قدرت این تیم با خبر هستیم و تلاشمان را می کنیم با این اطلاعات مقابل فولاد بازی خوبی انجام دهیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

همچنین درباره انگیزهای انتقام از فولاد گفت: حق ما در چهار دیدار گذشته شکست نبود زیرا درصد مالکیت و موقعیت ما بهتر از فولاد بود . همچنین اشتباهات داوری هم در این طلسم بی تقصیر نبوده است . ما مصمم هستیم تا بتوانیم نوارهای پیروزی فولاد را قطع کنیم زیرا هم بازیکنان اماده ای در اختیار داریم و هم عملکرد خوبی در 2 دیدار گذشته از خود نشان دادیم که امیدوام بتوانیم فولاد را در دربی خوزستان شکست دهیم .

وی درباره شرایط تیمشان خاطر نشان کرد: تیم مان امسال حرف زیادی برای گفتن دارد البته بازیکنان ما جوان هستند و خیلی زود به ان خود باوریرسیده اند و مصمم هستیم در این فصل جز تک رفمی های لیگ باشیم که این هدف دور از دسترس نیست .

پور موسوی درباره وقفه در هفته پنجم لیگ اظهار کرد: هر ساله این وقفه ها در لیگ است و نه تنها به ما بلکه به همه تیم های لیگ ضرر می رساند و درست زمانی است که ما به اوج رسیده ایم . البته سخت است که بازیکنان را در این وقفه در شرایط مسابقه نگه داشت ،هر چند ما به این تعطیلی راضی نیستیم .

مربی تیم استقلال خوزستان درباره غایب های تیمش مقابل فولاد گفت: ادواردو فریرا و دانیال ماهینی مصدوم هستند وبه طور قطع به دیدارمقابل فولاد نخواهند رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فولادی
۱۵:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
درسته فولاد ضعیف عمل کرده شاید طلسم تیم فولاد را شما بشکنی وروی برد بیفتیم خدا را چه دیدی شاید با بازی با شما فولاد شوک بهش وارد بشه واولین 3امتیازو از دست مبارک شما فال کنه اگه هم بردین نوش جونتون همشهریم امتیاز تو خوزستان میمونه.درسته با اسکو واقای مصاحبه ماهوادار مشکل داریم اما فولادو دوس داریم و بودن فولاد برای ما از نون واب هم واجب تره
آخرین اخبار