پول صندوق حمایت از پیشکسوتان خرج پرسپولیس شد/ عبدی گفته هایش را تکذیب کرد

طبق شنیده ها، سرپرست باشگاه پرسپولیس از منابع مالی صندوق حمایت از پیشکسوتان برای هزینه های این تیم استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و طبق شنیده های ما از منابع آگاه غیر رسمی طاهری برای تأمین هزینه اردوی تیم در ترکیه و پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان مبلغ 2 میلیارد تومان از صندوق حمایت از پیشکسوتان برداشت کرده است.

گفته می شود سازمان بازرسی کشور به این موضوع ورود کرده است. به هر حال، طاهری هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

همچنین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من مدتی در ایران نبودم تا در این باره صحبتی کنم. به هر حال بعد از مذاکره با طاهری و تشکیل جلسه هیأت مدیره اطلاعات لازم را در اختیار رسانه ها قرار می دهم.

لغو نشست خبری عبدی

نشست خبری سخنگوی باشگاه پرسپولیس به علّت برگزاری احتمالی جلسه هیأت مدیره لغو شد.  

حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس قرار بود روز دوشنبه با خبرنگاران نشست خبری داشته باشد تا مسائل باشگاه پرسپولیس را به اطلاع اصحاب رسانه برساند اما این نشست به علت برگزاری احتمالی جلسه هیأت مدیره برگزار نمی شود.

عبدی ضمن تأئید این موضوع گفت: نشست خبری با حضور خبرنگاران بعد از تشکیل جلسه هیأت مدیره برگزار می شود.

عبدی گفته هایش را تکذیب کرد

درحالیکه حسین عبدی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که نتایج پرسپولیس در دیدارهای آینده سرنوشت برانکو را در این تیم مشخص می کند اما وی گفتارهایش را تکذیب کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برخی از رسانه ها از صحبتهایم سوء برداشت کردند، چرا  که من این مطالب را مطرح نکردم. این موضوع در همه ای دنیا مرسوم است که عملکرد مربی بعد از چند هفته که وضعیتش را برای ادامه یا قطع همکاری مشخص می کند.

عبدی بیان کرد: بعضی از رسانه ها برای اینکه موضوع مصاحبه جالب و هیجان انگیز شود مطلب را به صورت دیگری منتشر می کند. به هر حال برانکو برای یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و از حمایت کامل اعضای هیأت مدیره هم برخوردار است.

نورمحمدی و کفشگری به بازی با سپاهان می رسند

رضا نورمحمدی و کفشگری با بهبود وضعیت جسمانی شان می توانند پرسپولیس را در بازی مقابل تیم سپاهان همراهی کنند.

مهرداد کفشگری پیش از بازی با استقلال خوزستان دچار آسیب دیدگی شد و علیرضا نورمحمدی هم اواخر تمرین روز شنبه به دلیل درد در ناحیه پا استراحت کرد تا در بازی با سپاهان مشکلی نداشته باشد.

مجوز بازی بن سون صادر شد

مجوز بازی مهاجم هندوراسی روز گذشته به دست مسئولان این باشگاه رسید تا بن سون مشکلی برای بازی کردن در این تیم نداشته باشد.

گفتنی است ITC بن سون از کشور آرژانتین به دست سرخپوشان رسیده است و مجوز بازی این مهاجم هندوراسی هم صادر شده و وی می تواند مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر بازی کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ، طاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار