سرویس‌های امنیتی وابسته به جنبش حماس در نوار غزه یکی از رهبران جنبش فتح را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما از غزه ، سرویس های امنیتی وابسته به جنبش حماس در نوار غزه یکی از رهبران جنبش فتح را بازداشت کردند. منابع آگاه اعلام کردند سرویس های امنیتی حماس دیروز با یورش به منزل "یزید الحویحی" در شمال نوار غزه وی را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند .

این منابع به جزئیات بیشتری درباره علل بازداشت الحویحی اشاره نکردند. جنبش فتح در بیانیه ای ادامه تلاش های جنبش حماس برای تعقیب و بازداشت رهبران و مقامات فتح در نوار غزه را محکوم کرد.

جنبش فتح در این بیانیه از رهبران حماس خواست یزید الحویحی را فوری آزاد و تعقیب و بازداشت مقامات جنبش فتح را متوقف کند. جنبش فتح اقدامات حماس علیه رهبران این جنبش را مردود دانست و تاکید کرد ادامه بازداشت های سیاسی به تشدید اختلاف و تنش ها داخلی در اراضی فلسطین منجر خواهد شد.

جنبش فتح همچنین اتحاد ، همدلی و همبستگی میان همه احزاب و طیف های سیاسی را برای حل مشکلات مردم و مقابله با چالش های پیشروی ملت فلسطین خواستار شد. بازداشت های سیاسی رهبران دو جنبش بزرگ حماس و فتح در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه از موضوعات مهم مورد اختلاف بین طرفین است. مقامات حماس و فتح تاکنون بارها یکدیگر را به بازداشت غیر قانونی رهبران این دو جنبش در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه متهم کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
شما بخاطر اینکه نامش یزید بود باز داشت کردید اورا آزاد کونید،دپشمن نبیت
آخرین اخبار