با حضور استاندار کرمان، خانم مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و سفر اتریش در ایران از تمبر کویر با عنوان لوت رونمایی شد.

تمبر کویر با نام لوت همزمان با جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان رونمایی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان کرمان از برج میلاد ، در این مراسم استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان در برج میلاد گفت: همزمان حل چالش هسته ای ایران را داشتیم و فرصت وموقعیت خوبی این جشنواره در حال برگزاری است.

وی با تشکر ازسفیر اتریش برای حضور در این سمینار گفت:کویر ثروتی پنهان است که در دنیا چندین دهه شناخته شده است اما در ایران کمتر مورد توجه واقع شده است.

رزم حسینی تصریح کرد: باید شرایط بازدید از کلوت های شهداد که اثری شگفت انگیز در کویر است فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه فضای کار و تلاش در دولت تدبیر و امید فراهم است گفت: با فضای ایجاد شده فرصت را غنیمت دیدیم تا این سمینار را با حضور اتاق بازرگانی برگزار کنیم تا کویرکرمان به خوبی شناخته شود .

استاندار کرمان افزود:سیاست مدیریتی استان این است که که امر سرمایه گذاری برای همه فراهم باشد.

وی شمارگردشگران خارجی تا این ماه از سال را 9هزار نفر ذکر کرد وگفت: امیدواریم تا پایان سال به 200هزار نفر برسیم.

وی با تاکید برفعالیت سازمان درفش شهداد گفت:اگر سازمان درفش شهداد فعال شود زمینه سرمایه گذاری به راحتی در کویر فراهم می شود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد:در حوزه گردشگری کویر نیز حرکت کم نظیری ایجاد شده است و به زودی اتفاقات بزرگی در حوزه کویر شاهد خواهیم بود.

درادامه این مراسم با حضور استاندار،معاون رئیس جمهورو سفیر اتریش از تمبر کویر لوت رونمایی شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.