فضای ورزش هر روزه شاهد تغییر و تحولات و انتقادات بی شماری است که شاید اساسی‌ترین دلیل آن وجود چرخه معیوب در ورزش است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر رضا خادم درباره شرایط فعلی ورزش و این سوال که آیا ورزش نیاز به بازسازی دارد یا خیر گفت: جلسه‌ای نسبت به این موضوع به صورت کمی صحبت‌هایی را ارائه کردم باید بگویم که ورود به چنین مسائله‌ای  عمق‌ زیادی در بر خواهد داشت و باید جوانب مختلف بررسی شود و بررسی هر کدام از این موضوعات نیازمند ساعت‌ها بحث توسط کارشناسان است. به صورت خلاصه می‌گویم که در ورزش شاهد چرخه معیوبی هستیم که نیازمند به بازسازی،‌ بازنگری و تغییر جدی است. مساله مهمی که در تمام این سال‌ها به آن رسیدیم این است که هر تغییری با سر و صدا ایجاد مشکلاتی می کند و مسائل متفاوتی می‌تواند همراه آن باشد.

 معاون حقوقی وزارت ورزش ادامه داد: خیلی‌ها از این چرخه معیوب بهره برده‌اند که به طور حتم صدایشان مقابل این تغییرات در خواهد آمد، هر جا که انتقادی در کار باشد بی شک مخالفین هم حاضر خواهند بود از نظر من تغییرات در حوزه مدیریتی در سطوح مختلف ورزش باید رخ بدهد ابتدایی‌ترین‌ سطح این است که باید نگاه دولت حاکمیت را به این خواسته‌ها معطوف کنیم که ورزش یک نگاه سیاسی نیست و نیاز دار است برای داشتن یک جامعه پر نشاط ، موفق و بهره‌مندی از فواید ورزش باید تحمل داشت.

 متاسفانه سوء استفاده‌هایی در این بخش‌ رخ می‌دهد هر جا که بدون زیر سوال بردن و متهم کردن با سند و مدرک دست به تغییرات زده‌ایم شادهد بوده‌ایم آن افراد برای باقی ماندن در پست خود به کانال‌های قدرت متوسل می‌شوند و همین باعث می‌شود کل پروسه زیر سوال برود.

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش تا چه حد موفق بوده که نگاه‌ غیر سیاسی را دور کند بیان کرد: من فکر می‌کنم عملکرد خوب وزارت ورزش و جوانان موید این موضوع است انتخاباتی که در فدراسیون ورزشی، گزینش‌ مدیران کل استان‌ها و بخش‌های مختلف حوزه و سطوح مختلف‌های مدیریت، موید این است که کمترین‌ نگاه سیاسی در وزارت ورزش‌ بوده  است، هر چند که ممکن است محل نقد هم در بعضی مواقع وجود داشته باشد و به هیچ وجه منکر این مطلب نیستیم اما سالم بهتر‌ از نبود‌ هر گونه بی تفاوتی است.

 خادم افزود: در حال حاضر باید بگویم که مسئولیتی‌ در حوزه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارم‌ و بحث‌‌هایی که مطرح کردم‌ فقط کلی و عمومی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار