دستیار قلعه‌نویی گفت : از کناره‌گیری قلعه‌نویی اطلاع نداشتم ونمی‌توانم در این رابطه نظری بدهم.

اکبر محمدی: از کناره‌گیری قلعه‌نویی اطلاع نداشتم

اکبر محمدی دستیار امیر قلعه‌نویی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد وضعیت باشگاه ملوان گفت : همه می‌دانند که تیم ملوان خیلی دیر آماده سازی‌اش را شروع کرد و ما کمتر از دو هفته زمان داشتیم تا تیم را جمع کنیم.

بازیکنان تیم ما شامل نفرات قدیمی و جدیدی است که به عنوان سربازبه این تیم آمده‌اند و یا مانند پاشنکو و فرزاد حاتمی قبل از حضور ما در ملوان قرارداد بسته‌اند . تیم ما این‌گونه شکل گرفت ولی موفق شدیم در بازی اول و در مقابل ذوب آهن به پیروزی برسیم که همین انتظارات را از ما بالا برد.

بازی با ذوب آهن و استقلال می‌تانست برای ما چهار امتیاز داشته باشد ولی ما توانستیم 3امتیاز را بگیریم که نتیجه بدی نیست و فعلا ما در رتبه ششم جدول قرار داریم.

وی در ادامه افزود : ما در حال اماده سازی هستیم و تلاش می‌کنیم تا در مقابل استقلال اهواز نتیجه قابل قبول بگیریم.

محمدی در خصوص مصدومان ملوان گفت : برای بازی مقابل استقلال اهواز دو مصدوم داریم .دستیار قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر آن که پس از کناره‌گیری قلعه‌نویی از ملوان آیا در این تیم می‌مانید پاسخ داد : من از این موضوع اطلاعی نداشتم ولی در این خصوص نمیتوانم جواب بدهم. ابتدا باید با آقای قلعه‌نویی صحبت کنم و ببینم صلاح کار در چیست ؟ و باید در فضای مثبتی در این خصوص صحبت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار