رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دومین فن بازار تخصصی گفت:بیش از هزار تفاهم نامه در این فن بازار بسته شده است.

امضای بیش از هزار تفاهم نامه در دومین فن بازار
به گزارش خبرنگار  حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان بابک نگاهداری رءیس مرکز مطالعات شهرداری تهران در مراسم اختتامیه دومین فن بازار که امروز(دوشنبه) در بوستان گفتگو با حضور جمعی از مسئولان شهری و کشوری برگزار شد با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین فن بازارهایی تکیه بر توان داخلی است،اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم فرصت هایی را برای حضور شرکت های مختلف در بازارهای مختلف فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امسال دومین فن بازار تخصصی با هدف تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تولید شرکت های داخلی است،افزود:بیش از هزار تفاهم نامه در این فن بازار امضا شده است.

نگاهداری با بیان اینکه ساماندهی تقویت فضای کسب و کار و فضای شهری است، تاکید کرد:فن بازار امسال نسبت به سال گذشته تغییر و تحولاتی داشت و 12 شهرداری کلانشهرهای ایران و 12پارک علم و فناوری در این فن بازار حضور بهم رساندند.

رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی از پارک پردیس علم و فناوری بیش ازگذشته حمایت کرده است، یادآور شد: سازمان ها،نهادها،شهرداری ها و بانک ها در کنار یکدیگر بیش از هزار تفاهم نامه را در دومین فن بازار به امضا رساندند.

وی با اشاره به سومین فن بازار بین اللملی شهرداری تهران افزود: سومین بازار را به سمت بین اللملی شدن خواهیم برد و درها را به روی شرکت های دانش بنیان خارجی باز خواهیم کرد.

نگاهداری با بیان اینکه موانعی بر سر اجرایی شدن تفاهم نامه وجود دارد، یادآور شد: لایحه ای را در این خصوص به شورا تقدیم خواهیم کرد و امیدواریم که به تصویب برسد.

وی دز پایان گفت: امسال در دومین فن بازار تخصصی رشد چهار برابری تفاهمنامه ها را شاهد بودیم و امیدواریم که بتوانیم موانع حقوقی بر سر راه عقد قرارداد را رفع کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار