رئیس اتحادیه درودگران و مبلسازان شهرستان پردیس از کاهش شکایات و تخلفات در اتحادیه مبلسازان و درود گران شهرستان پردیس خبر داد .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، محمدرضا اقتداری با بیان اینکه درمقابل تخلفات صورت گرفته اخطاری صادر نشد بلکه با دعوتنامه ها شروع کردیم افزود: شکایت ها نسبت به سال گذشته کمتر واز 30 عدد به 18 مورد رسیده است که عامل این شکایت ها میتواند بخاطر دلایل رکود اقتصادی در بازار باشد که اتحادیه بزودی مشکل شکایت ها راحل خواهد کرد.

رئیس اتحادیه درودگران و مبلسازان شهرستان پردیس گفت: تعداد 298 کارگاه بمنظور گرفتن جواز تشکیل پرونده داده اند که برای حدود 190 کارگاه و مغازه در این صنف مجوز صادر شده است.

وی در رابطه با مشکلاتی که در صدور مجوز وجود داشته بیان کرد: اداره صنعت و معدن باعث شده تا راه هموار تر شود تا متقاضیان راحت تر بتوانند مجوز بگیرند و تمایل بیشتری به این امر داشته باشند و بزودی افرادی که مجوز ندارند بر اساس ضوابط و قوانین اداری مجوز خواهند شد.

اقتداری درباره ی هزینه های صدور مجوز و تعداد کارگاه ها و مغازه های پلمپ شده در سال جاری عنوان کرد: هزینه های مجوز بالغ بر یک میلیون تومان است و 17 کارگاه و مغازه که جواز نداشته اند پلمپ شده که بیشتر آنها مربوط به نمایشگاه ای مبل بوده است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.