مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بر لزوم نقد و بررسی در کاستی ها و واکاوی تلاش های پراکنده در آینده پژوهی اشتغال تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان؛ و بنا به اعلام روابط عمومی در جلسه شورای اداری و نخستین کارگاه آموزشی آینده پژوهی رضا اسماعیلی افزود : باید با اولویت قرار دادن اجرای صحیح وظایف مدیریت ، بر اساس آینده پژوهی در زمینه اشتغال ، ترویج تعاون و اجرای اصل سه جانبه گرایی تعامل کارگران ، کارفرمایان و دولت نقش آفرینی کنند .

وی برقراری تعامل مناسب مدیران تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با ائمه جمعه ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران و رؤسای دستگاههای اجرایی را مورد تأکید قرار داد و گفت : باید با برنامه ریزی صحیح و بکارگیری تفکر خلاق ، شأن و منزلت کارگران تلاشگر استان کرمان را افزایش دهیم .

اسماعیلی یادآور شد : فقدان چارچوب های سازمانی ، محدودیت منابع و نبود کارکردهای میان رشته ای و فقدان پایه های دانشی مناسب از جمله چالش های آینده پژوهی است و این اداره کل سعی دارد تا با نهادینه کردن بینش آینده پژوهی در جامعه تولید و تعاون استان گامهای قابل توجهی را در راستای توسعه استان کرمان بردارد .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.