شبه نظامیان هوادار منصور هادی مدعی شدند شهر شقره در استان ابین را بطور کامل تصرف کرده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری "د.پ.آ" آلمان، یک منبع از نیروهای هوادار منصور هادی، رئیس جمهوری فراری یمن مدعی شد شهر شقره در استان جنوبی ابین، بطور کامل از تصرف نیروهای انصارالله خارج شده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرگزاری آلمان اعلام کرد: شهر بندری شقره، بطور کامل از کنترل نیروهای انصارالله و هواداران علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن خارج شد.

این منبع همچنین مدعی شد نیروهای هوادار منصور هادی اقدام به بررسی و پاکسازی این شهر از مین های کارگذاشته شده احتمالی از سوی نیروهای انصارالله و علی عبدالله صالح کردند. وی مدعی شد ده ها نفر از نیروهای انصارالله و هواداران علی عبدالله صالح، پس از درگیری با شبه نظامیان هوادار منصور هادی از شقره گریختند.

رسانه های خبری روز گذشته نیز از تصرف شهر زنجبار، مرکز استان ابین بدست نیروهای هوادار منصور هادی خبر داده بودند.

شبکه خبری الجزیره نیز مدعی شد شبه نظامیان هوادار منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن موفق شدند بر شهرهای "رضمه"،"قفر" و "نادره" در استان اب، شمال تعز مسلط شوند.

در تحولی دیگر، خبرگزاری آناتولی ترکیه در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد نیروهای انصارالله با حمله به خانه "محمد الیدومی" رئیس حزب اصلاح یمن در صنعا، شماری از نزدیکان وی را بازداشت کردند. شبکه اسکای نیوز عربی نیز به نقل از برخی منابع گزارش داد نیروهای انصارالله با حمله به خانه رئیس حزب اصلاح یمن، برادر و دو فرزند وی را بازداشت کردند.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار