محمد علي مرداني رسماً كار خود را در فدراسيون كاراته آغاز كرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عصر روز گذشته محمد علي مرداني با استقبال جمعي از مسئولين فدراسيون كار خود را آغاز كرد. در اين مراسم عليرضا سمندر رئيس فدراسيون كاراته، احمد شقاقي نايب رئيس، محمد مهدي عطايي رئيس هيات تهران حضور داشتند.

عليرضا سمندر در ابتدا با تشكر از تلاشهاي محسن آشوري دبير سابق فدراسيون كاراته گفت : از انصاف دور است كه يادي از زحمات آشوري نكنم چرا كه او هم سالهاي سال به كاراته اين مرز و بوم خدمت كرد و اگرچه ما با هم اختلاف سليقه داشتيم اما بهر حال او يك پيشكسوت كاراته است كه عمر و جواني اش را صرف اين رشته ورزشي كرد. آشوري تجربيات گرانبهايي داشت در فدراسيوني كه به جز زحمت و خستگي ناشي از فعاليتهاي زياد چيز ديگري نداشت به جوانان اين مرز و بوم خدمت كرد.
 
در ادامه رئيس فدراسيون كاراته با اشاره به قبول مسئوليت دبيري فدراسيون از سوي مرداني گفت: مرداني طي سالهاي 68 تا 78 دبير و نايب رئيس فدراسيون كاراته بوده است. تجربيات با ارزش و گرانبهايي را اندوخته و در كاراته صاحب سبك و كسوت مي باشد.
 
سمندر افزود: مرداني عضو كميته فني فدراسيون و در كنسول داوري آسياست و ديپلماسي خوبي هم با مجامع جهاني و قاره اي دارد با اين توصيف بايد از او تشكر نمود كه در اين مقطع حساس مسئوليت دبيري در فدراسيون كاراته را پذيرفت و با توجه به مشقاتي كه قطعاً حضورش در فدراسيون خواهد داشت اما دعوت ما را لبيك گفت.
 
رئيس فدراسيون كاراته يادآور شد: خوشحالم امروز كسي همراه من است كه مي دانم توانمند بوده و براي كاراته مثمرثمر است.
 
محمد علي مرداني سرپرست دبيري فدراسيون كاراته هم در صحبتهايي ضمن تشكر از حسن اعتماد خانواده كاراته و سمندر، رئيس فدراسيون گفت: اميدوارم بتوانم باز هم براي كاراته منشاء خير باشم. همچون يك يار دلسوز براي خانواده كاراته برشمرده شوم و باري بر دوش آنها نباشم. امروز صراحتاً مي گويم كليه هم و غم خود را براي ارتقاء كاراته به كار خواهم بست و از همه روابطم استفاده مي كنم تا فدراسيون بزرگ كاراته ايران بتواند در برنامه هاي خود كه مرهون تلاشهاي سمندر، شقاقي، آشوري و شاهمحمدي مي باشد، موفق شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمندر ، مردانی ، آشوری ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار