اعضای هیأت مدیره ملوان خواستار حضور قلعه نویی بر روی نیمکت ملوان هستند ومعتقدند که حضور وی باعث کسب نتایج خوبی برای این تیم می‌شود.

آذرگون عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص پیوستن میثم بائو به تیم ملوان گفت: بائو نتوانست با باشگاه قرارداد ببندد علت آن هم یک سری الزاماتی بود که در قرارداد وجود داشت و علاوه بر آن هم باشگاه نساجی مازندران هم خواستار وی بود و از آنجائیکه رابطه خوبی بین دو تیم گیلانی و مازندرانی وجود دارد تصمیم بر آن شد که بائو به ملوان نپیوندد تا راهی نساجی گردد.

آذرگون در خصوص وضعیت حضور قلعه نویی در باشگاه ملوان اظهار داشت : نظر هیات مدیره باشگاه این است که قلعه نوعی در ملوان حضور داشته باشد و از بازی‌های آینده بر روی نیمکت بنشیند چون وجود قلعه نویی می‌تواند در تیم بسیار تأثیر گذار باشد و باعث کسب نتایج خوب برای تیم ‌شود.

وی در ادامه افزود : قلعه نویی در جلسه ای که با اعضای هیأت مدیره باشگاه داشته ، یک سری خواسته ‌هایی را مطرح کرده است که از جمله آن‌ها پرداخت دستمزد بازیکنان تیم است.

عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان در مورد پرداخت دستمزد‌ها گفت: بعد از پرداختی که در هفته گذشته به بازیکنان داشتیم هرچند که اندک بود در تلاش هستیم تا هرچه زودتر پرداختی‌های دیگری به بازیکنان داشته باشیم. آذرگون در انتها در خصوص مدیر عامل باشگاه گفت: فعلا مدیر عاملی انتخاب نشده است ولی با وجود اعضای هیأت مدیره و معاون ورزشی باشگاه مشکل خاصی هم وجود ندارد.

ساختار باشگاه احتیاج به تغییر و حضور افراد جدید در کنار قدیمی‌ها دارد به امید خدا بعد از تغییر و تحولاتی که در باشگاه انجام شد مدیر عامل انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آذرگون ، ملوان ، قلعه نویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار