عضو هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته بهشتی تا فردا زمان دارد تا به تعهدات خود نسبت به پرداختی‌ها اقدام کند در غیر این صورت تیم به وی منتقل نخواهد شد.

آذرگون: وضعیت قلعه‌نویی با تغییر مالک ارتباطی نداردمحمد آذرگون در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تاخیر در وعده‌های مالی بهشتی مالک باشگاه ملوان اظهار کرد: به طور کلی بهشتی مالک باشگاه قرار بود که به یک سری از تعهدات خود در تاریخ‌های مقرر عمل نماید که آخرین مهلت برای انجام تعهدات تا فردا است و طبق درخواست وی که در روز معارفه  امیر قلعه‌نویی عنوان شد قرار بود که بهشتی 25 درصد از مطالبات فصل گذشته و 20 درصد قرارداد‌های  مالی فصل جاری را تا فردا پرداخت کند و تا زمانی که این پرداختی‌ها صورت نگیرد و وضعیت مالی مشخص نشود تیم به شکل رسمی به  وی منتقل نخواهد گردید.
 
وی بیان کرد: البته بهشتی در امور جاری باشگاه، وضعیت قرار داد مربیان و بازیکنان به عنوان یک مدیر عامل وظایف خود را به خوبی انجام داده است و با توجه به صحبت‌هایی که در حضور هیات مدیره  صورت گرفت ولی تمامی موارد مطرح شده در جلسه را پذیرفته بود و اگر در مورد این مساله سوال و یا قهری در میان باشد من از این موضوع بی اطلاعم اما امیدوارم تا فردا وظایف مالی توسط ایشان انجام گردد.
 
 آذرگون در خصوص اینکه اگر بهشتی مالک نباشد وضعیت قلعه‌نویی به چه صورت خواهد بود عنوان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که قعله‌نویی با دنیا مالی رئیس هیات مدیره باشگاه انجام داده‌اند بنابراین این مربی در نبود بهشتی هم کماکان سرمربی تیم خواهد بود و بهتر است بدانید که تمامی اعضای هیات مدیره و مسئولان شهر و مردم انزلی پشت قلعه‌نویی هستند و از او حمایت خواهند کرد و از عملکردش راضی هستند بر همین اساس در صورتی که بهشتی هم نباشد اعضای هیات مدیره امورات تیم را به خوبی پیش خواهند برد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه ملوان تصریح کرد: قرارداد‌های‌ تمامی بازیکنان شب گذشته در هیات فوتبال استان انزلی به ثبت رسید و قرار است امروز هم در سازمان لیگ به ثبت برسد.
 
وی درباره اینکه آیا ملوان بازیکن دیگری جذب خواهد کرد یا خیر افزود: اگر در مورد مساله کادر فنی صلاح ببیند به طور حتم بازیکن مورد نیاز را جذب خواهیم کرد.

آذرگون در خصوص نامه سازمان لیگ مبنی بر عدم ثبت قرارداد بازیکنان تیم های بدهکار گفت: تاکنون نامه ای در این خصوص برای باشگاه ملوان ارسال نشده و باتوجه به اینکه باشگاه ما حدود 8 میلیارد تومان بدهی دارد حتی اگر دستورالعملی هم در این باره به باشگاه ملوان ابلاغ شود با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات نمی توان اقدامی در جهت رفع بدهی ها انجام داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار