مترو از تمام ظرفيت خود برای برگزاری نمايشگاه های قرآنی و فرهنگی استفاده می كند

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه امروز(یکشنبه)از نمايشگاه قرآنی"گذرگاه نور" در زيرگذر چهار راه وليعصر (عج) بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نايبی  مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه اظهارکرد: زمانی كه زيرگذر وليعصر افتتاح شد گمان بر اين بود كه اين مكان تنها برای رفت و آمد است اما اكنون اين گذرگاه به يك گذرگاه فرهنگی تبديل شده است كه در مقاطع مختلف سال استفاده مطلوبی از آن می شود.

وی با بيان اينكه هم اكنون نمايشگاه قرآنی نور در اين گذرگاه در حال برگزاری است افزود: اين نمايشگاه كه با همکاری اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان تهران و شورای عالی قرآن شهرداری تهران برپا شده با استقبال خوب مردم مواجه شده است. 

نايبی با بيان اينكه نمايشگاه گذرگاه نور در دو بخش نمايشگاهی و فروشگاهی داير شده است تصریح كرد: در بخش نمايشگاهی مواردی چون قرائت قرآن، آموزش و تربيت معلم  و مدرس قرآن ، تست حفظ قرآن و صحت قرائت حمد و سوره ارائه می شود.

وی در خصوص موارد ارائه شده در بخش فروش اين نمايشگاه گفت: نرم افزارهای ارزنده ای در اين بخش به مردم ارائه شده و در كنار آن در بحث كتاب به خصوص كتاب های رده سنی كودكان كار خوبی انجام شده است.

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: در هر صورت برای ما افتخاری است كه به عنوان خدمتگزاران مردم در شركت بهره برداری مترو تهران بتوانيم قرآن و آموزه های قرآنی را بين مردم بياوريم چرا كه جمعيت زيادی در مترو تردد می كنند و اين فتح بابی است كه به عنوان يك خادم قرآنی بتوانيم كمترين خدمت را به مردم ارائه كنيم.

وی تصريح كرد: استقبال خوب از نمايشگاه گذرگاه نور نشان از علاقه مردم به قرآن است و هرجا ظرفيتی فراهم شود كه بتوانيم در اين سطح و يا سطح های بالاتر نمايشگاه قرآنی اجرا كنيم قطعا اين كار را انجام خواهيم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار