2سهمیه کسب کرده‌ایم وبرای 2سهنیه دیگر می‌جنگیم وبا 4ورزشکار به روسیه می‌رویم

مقانلو: برای کسب هر 4سهمیه تلاش می‌کنیمبیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی ورزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت : بخش سوم از مرحله جهارم اردوهای تیم ملی را جهت کسب سهمیه المپیک برگزار کردیم. 4مسابقه دیگر تا پایان کسب سهمیه المپیک وجود دارد.


وی افزود : مسابقات جایزه بزرگ روسیه از 23مرداد تا 27مرداد ماه در مسکو برگزار می‌شود که با چهار ورزشکار راهی این رقابت‌ها خواهیم شد. بعد از روسیه مسابقات ترکیه انگلیس و مکزیک را در پیش رو داریم و تا الان 2سهمیه دیگر تلاش می‌کنیم . آسیب دیدگی بهنام اسبقی و سجاد مردانی نگران کننده است و امیدوارم هرچه زودتر بهبود یابد.

مقانلو اظهار داشت : کار سختی را در پیش داریم و در این راه هر اتفاقی امکان دارد که بیفتد اما فقط باید صبوری کنیم اما مهم این است که نتیجه‌ای که به دست می‌آید به نفع ورزش کشور باشد و سهمیه‌های کامل را کسب کنیم و امیدوارم که این راه موفق باشیم.

وی در خصوص نفرات اعزامی به روسیه گفت : این مسابقات در چهار وزن المپیکی برگزار می‌شود و ما در اوزان -58و-68و 80- کیلوگرم 4ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد و سعی داریم که امتیاز‌هایمان را افزایش دهیم .

بچه ها از سطح آمادگی بالایی برخوردارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در این مسابقات 32نفر برتر هشت وزن دنیا با هم در چهار وزن به رقابت می‌پردازند و باید تمام مسابقاتی که دارای امتیاز المپیک است شرکت کنیم و هدف ما کسب هر چهار سهمیه المپیک است و قصد داریم از تمام فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار