تیم تکواندوی یاسین پیشرو قم در فصل جدید لیگ برتر با یوسف کرمی و فریبرز عسگری هدایت می شود.

حسین زینال حسینی، سرپرست تیم یاسین پیشرو قم به خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تمرینات تیم ما زیر نظر فریبرز عسگری و یوسف کرمی از پنجشنبه 22 مرداد در کرج آغاز شد و امیدواریم در اولین حضورمان در لیگ تکواندو ضمن کسب مقام شایسته در معرفی کردن جوانان به تیم ملی و در نهایت در پیشرفت تکواندو نیز نقشی ایفا کنیم.

بدنبال استعدایابی در قم هستیم
وی ادامه داد: با شروع مسابقات در قم نیز تمرینات خودمان را دنبال خواهیم کرد و به دنبال ایجاد انگیزه و رشد و توسعه این ورزش در این شهر هستیم. در جریان تمرینات در کرج تست گیری نیز از جوانان علاقمند و با استعداد نیز صورت خواهد گرفت و کسانی که توانایی داشته باشند در ترکیب تیم استفاده خواهند شد تا نقش این تیم در شکوفایی استعدادهای جوان نیز دنبال شود.

زینال حسینی در پایان با اعلام اینکه تکواندوکاران ملی پوش این تیم در اردوی تیم ملی مراحل آماده سازی خود را پشت سر خواهند گذاشت گفت: امسال از چند تکواندوکار قهرمان نیز در ترکیب تیم مان سود برده ایم و با توجه به اردوها و مسابقاتی که در پیش است این تکواندوکاران در اردوی تیم ملی آماده سازی خود را پشت سر خواهند گذاشت و البته کادرفنی تیم شرایط آنها را در طول مسابقات زیر نظر خواهند گرفت.


انتها پیام/
برچسب ها: تکواندو ، قم ، یاسین ، پیشرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار