یک شرکت بیمه کشتیرانی آمریکایی موافقت کرد به دلیل نقض تحریم های واشینگتن بر ضد کره شمالی، کوبا و ایران، مبلغ 271 هزار دلار غرامت پرداخت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، یک شرکت بیمه کشتیرانی در نیویورک موافقت کرد به علت تخلف از مجازت‌های آمریکا بر ضد کره شمالی ، کوبا و ایران غرامت بپردازد. 

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا OFAC  با صدور بیانیه ای اعلام کرد شرکت بیمه کشتیرانی "ناویگیتورز گروپ" در نیویورک پذیرفت که این شرکت برخی کشتی های کره شمالی را بیمه کرده است. 

OFAC اعلام کرد این شرکت بیمه ،  به ارتکاب در مجموع 48  مورد تخلف از جمله نقض قوانین تحریم کره شمالی و نیز ارتکاب چندین مورد از نقض متعدد تحریم های ایران و کوبا و سودان، اعتراف و  قبول کرده است به عنوان غرامت، مبلغ  دویست و هفتاد و یک هزار دلار پرداخت کند. 

میزان غرامت مالی اولیه این شرکت بالغ بر هفتصد و پنجاه هزار دلار تعیین شده بود که بعدا در پی همکاری داوطلبانه آن و افشای اطلاعات مربوط درباره چگونگی نقض تحریم‌ها و همکاری با بازرسان ،  به 271 هزار دلار تخفیف پیدا کرد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار