اسماعيل عمراني، خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کوير، در سانحه هوایی سال 84 برای پوشش خبری مانور عاشقان ولایت شهید شد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شهيد اسماعيل عمراني خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کوير، در 28 شهريورماه 1359 در شهرتان عنبرآباد استان کرمان در خانواده اي مذهبي ديده به جهان گشود و تحصيلات خود را در مدرسه‌هاي آزادي ،امام صادق و حضرت آيت الله خامنه‌اي پي گرفت. شهيدعمراني در سال 78 در رشته علوم سياسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافت به تحصيل مشغول شد و پس از انصراف، رشته حسابداري دانشگاه پيام نور بم را انتخاب کرد.

او که در واقعه زلزله بم تعداد زيادي از دوستان و همکلاسي‌هاي خود را از دست داده بود، در سال 82 با شرکت در طرح اسکان موقت زلزله‌زدگان بم ،به مجموعه جهاد دانشگاهي استان کرمان پيوست و در سال 83 فعاليت خود را در خبرگزاري دانشجويان ايران، منطقه کوير آغاز کرد.

از اهم فعاليت‌هاي شهيد عمراني مي‌توان به حضور به موقع وي در زلزله زرند اشاره کرد که ثبت تصاوير اين زلزله و ارسال آن بر روي سايت خبرگزاري دانشجويان ايران از جمله اولين تصاوير ثبت شده محسوب مي شود.

فعاليت در حوزه کشاورزي منطقه جيرفت و پيگيري اخبار آثار باستاني حاشيه هليل رود از ديگر فعاليت‌هاي تاثيرگذار وي محسوب مي‌شود.

شهيدعمراني براي گسترش فعاليتهاي حرفه‌اي خود به دفتر مرکزي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)در تهران عزيمت کرد و در اعزام به ماموريت براي پوشش خبري مانور نيروي دريايي ،عاشقان ولايت (چابهار)در پانزدهم آذرماه سال 84 در سانحه سقوط هواپیما در آسمان ارام گرفت.



انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.