مدیر کل صدا وسیما قم گفت: حمایت از اصحاب رسانه از نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه داشت .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مدیرکل صدا و سیمای قم در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار معصومیه(س) فرمانداری قم برگزار شد تشکیل خانه مطبوعات و بهبود بیمه خبرنگاران را ضروری دانست و گفت: حمایت از اصحاب رسانه از نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه داشت تا خبرنگارانی حر و آزاد داشته باشیم.

کارشناس عرصه رسانه با اشاره به اینکه خبرنگاران باید این روز را مدیون خون شهدا و خانواده آنان بدانند، گفت :  فعالیت اطلاع رسانی را سخت و طاقت فرسا میدانم که اگر عشق در کار خبرنگار نباشد، نمی تواند با مشکلات آن کنار بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسری گفت : اگر خبرنگاری سخنی مخالف با دستگاهی منتشر کند، نباید او را از صحنه خارج کرد؛ بلکه باید به سمت او رفت و مشکلات را شنید.

وی رسانه را یکی از ابزارهای مهم اطلاع رسانی دانست و افزود: خبرنگاران نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی دارند وهمانطور که می توانند سبب یکدست سازی افکار باشند؛ می توان تشنج سازی ایجاد کنند .

مدیرکل صدا و سیمای استان قم با اشاره به ویژه گی های اخلاقی یک خبرنگار خاطر نشان کرد : شما نباید لحظه ای از خدا غافل شوید؛ چراکه در صورت بروز چنین حرکتی، جامعه به گمراهی کشیده خواهد شد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.