فرماندار شهرستان پشو‌ا از اشتغال زایی در روستاها در جهت توانمند سازی روستاییان و استفاده از ظرفیت های روستایی برای سرمایه گذاری خبر داد.

عباس ملکو‌تی خواه فرماندار شهرستان پشو‌ا در گفتگو با  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به لزوم اشتغال زایی در روستاها اظهار کرد :علاوه بر برنامه های مقاوم سازی و احیای بافت های فرسوده در روستاها جهت اشتغال زایی ، هم چنین اعطای تحصیلات بانکی با کار‌مزد کم در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود:با توجه به سیاست دولت مبنی بر اشتغال زایی در مناطق مختلف در روستاها و حرکت در جهت توانمند سازی ، کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید ملی اقداماتی در دست اجرا است.

فرماندار شهرستان پشو‌ا در ادامه تصریح کرد: در راستای اشتغال زایی در روستاها ،تحصیلات برای روستاییان در نظر گرفته شد و برای دریافت این تحصیلات روستاییان می توانند 4 برابر میزان نقدینگی خود،وام دریافت کنند.

ملکو‌تی خواه گفت : این طرح به صورت مشار‌کتی جهت اشتغال روستاییان انجام می‌شود و هر چه تعداد مشارکت بیشتر باشد کار‌مزد تحصیلات نیز کمتر خواهد بود و ضمانت این وام ها نیز کارت رایانه افراد است.

فرماندار شهرستان پشو‌ا در پایان ظاهر نشان کرد،این طرح باید با همکاری اعضای شورای روستاها ودهیار‌ان در روستاها انجام شود تا بتوانیم از ظرفیت های شهرستان بهره ببریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
من خودم یک روستایی هستم و کارم کشاورزیه، یک سال برای محصولم زحمت کشیدم الان که فصل برداشته محصولمونو نمیخرن اگر هم میخرن به قیمت کیلویی 200 تومان میخرن که پول یک قرص نان هم نمیشه!
آخرین اخبار