بیش از ۷۰ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرستان گرمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار شهرستان گرمی در جلسه تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو همسنگر علم و جهاد و خدمت بودند که دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت ملت ایران بسته بودند.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و فعالیت دولت یازدهم دانست و گفت: با وجود مشکلات مالی و تحریم‌های اقتصادی کارهای بزرگی در دولت یازدهم انجام شده است که در سطح شهرها و روستاها نمود عینی فراوانی دارد.

رحیمی زاد با بیان اینکه با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات مالی دولت، جبهه عمران و آبادانی تعطیل نشده و جای جای کشور به کارگاه‌های عمران و توسعه تبدیل شده است، افزود: بیش از 70 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 310 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گرمی پروژه‌های برق رسانی روستائی، گازرسانی، راهسازی، آبرسانی روستائی، نوسازی و تجهیز مدارس، طرح‌های هادی روستائی، عمران شهری و طرح‌های کشاورزی را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.