دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس استان قم با خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد شیخ‌ شعاعی تنها روحانی احراز هویت شده از 175 شهید غواص انجام شد.

پس از 29 سال گمنامی احراز هویتبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از قم ، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس استان قم در دیدار با خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد شیخ‌شعاعی تنها روحانی احراز هویت شده از 175 شهید غواص گفت : شهدای احراز هویت شده از جمله شهید شیخ‌شعاعی دو بار حال و هوای معنوی و روحانی به جامعه و خانواده خود می‌بخشد که بار اول آن موقع رسیدن خبر شهادت و بار دوم نیز هنگام احراز هویت و تشییع پیکر پاک آنان است که در این زمان در فضای جنگ نرم دشمن و هجمه‌های سنگین علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی، هدایتگر جامعه شده است .

احمد حسینی با اشاره به اینکه شهدای روحانی با شهادت خود، آنچه را که در مقصد غایی پیام آنان در روی منابر بود، خالصانه و عملا با شهادت خویش به مخاطبان آموختند بیان کرد: تشییع پیکر شهید شیخ‌شعاعی با شهدای مدافع حرم را بیانگر این موضوع میدانیم که شهدای دفاع‌مقدس با شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در یک هدف احیاء و حفظ مکتب قرآن و اهل بیت(ع) و شعائر اسلامی و مقابله با استکبار جهانی مشترک می باشند .

وی افزود : وجود و حضور پیکر این شهید در مراسم استقبال و تجلیل در قم و سپس خاکسپاری در کرمان،همچنان که انتظار می‌رود،منشاء آثار و برکات فراوانی برای مردم این دو شهر باشد.

نام روحانی بسیجی حجت‌الاسلام محمد شیخ شعاعی پنجم دی‌ماه سال 65 در قالب گردان 415 ویژه تبلیغات سپاه ثارالله کرمان و در مرحله اول عملیات کربلای 4 در ام‌الرصاص نامش در زمره روحانیون و غواصان شهید دوران دفاع مقدس ثبت شد .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
انشاءالله خداوند شهدای غواص وجنگ تحمیلی را باشهدای صدر اسلام محشور گرداند