دنباله مجموعه تلویزیونی «فرار از زندان» محصول شبکه تلویزیونی فاکس ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی.بی.سی؛ بنابر اعلام شبکه تلویزیونی «فاکس»، عوامل این شبکه به دنبال تولید ادامه مجموعه تلویزیونی « فرار از زندان» هستند.

مسئول این شبکه اعلام کرده که سری جدید این مجموعه به بیان اتفاقات زندگی بازیگران آن چند سال پس از آخرین قسمت سری قبل پرداخته و به سوالات مطرح شده در ذهن علاقه‌مندان در پایان سری اول پاسخ داده خواهد داد.

مایکل اسکافیلد و لینکن باروز دو برادری که سری اول این مجموعه حول داستان‌ها و اتفاقات زندگی آن‌ها بود، در سری جدید نیز حضور خواهند داشت.

هنوز جزئیاتی در خصوص زمان آغاز تولید و یا پخش این مجموعه اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد مراحل تولید از سال آینده میلادی شروع می‌شود. 

«فرار از زندان» مجموعه‌ای تلویزیونی ساخته پل شیورینگ است که از سال 2005 تا 2009 میلادی در قالب چهار فصل از شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد.

فاکس ابتدا در سال 2003 به دلیل نگرانی از طولانی‌شدن این مجموعه، ساخت آن را قبول نکرد ولی به دلیل موفقیت دیگر مجموعه‌های بلند این شبکه، کار تولید «فرار از زندان» از سال 2004 شروع شد.

این مجموعه تلویزیونی در سال 2006، موفق به کسب جایزه «بهترین مجموعه تلویزیونی از نگاه مردم» شد.



انتهای پیام/ 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
خوب که چی من ماندم چرا ما این همه بیکاریم که در رسانه ملی فیلمها و سریاهای بدون محتوا و بی ارزش که در مقابل اعتقادادت ما هستند را پخش میکنیم حلا این مانده بود که فرار از زندان جدید را هم تبلیغ کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
منتظریممممممممممم
آخرین اخبار