عوامل تهیه کننده فیلم سینمایی «مسافران» با لارنس فیشبرن برای ایفای نقش در این فیلم وارد گفتگو شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سینما بلند؛ در حالی که حضور جنیفر لارنس و کریس پرت تا حد زیادی باعث جلب توجه به فیلم «مسافران» شدهف مورتن تیلدم کارگردان این اثر بازیگر مطرح دیگری را به این جمع اضافه کرد.

لارنس فیشبرن بازیگر پر سابقه و مجربی که در سریال «هانی‌بال» نیز به نقش‌آفرینی پرداخته در حال گفتگو با عوامل «مسافران» برای حضور در این فیلم است؛ البته هنوز جزئیاتی در خصوص نقش وی در این فیلم ارائه نشده است.

«مسافران» به ظاهر داستان ساده‌ای دارد. ماجرای این فیلم در سفینه‌ای فضایی رخ می‌دهد که مسافران آن به دلیل مسافت بسیار زیاد تا سیاره مقصد به نوعی خواب عمیق فرو می‌روند. در این بین یکی از مسافران (پرت) به ناگهان از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که 90 سال به انتهای سفر باقی مانده است و او قبل از رسیدن به مقصد و بیدارشدن دیگر مسافران خواهد مرد.

به همین دلیل او یکی از دیگر از مسافران (لارنس) را نیز بیدار می‌کند. پس از مدتی متوجه می‌شوند که اختلالی در سفینه به وجود آمده و زندگی همه مسافران در خطر است.

لارنس جان فیشبرن بازیگر آمریکایی، متولد 1961میلادی است که در حال حاضر «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» را برای سال 2016 آماده اکران دارد.

«ماتریکس» (1999)، «انقلاب‌های ماتریکس» (2003) و «ماریریکس: بارگذاری مجدد» (2003) از فیلم‌های معروف فیشبرن هستند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار