پیام زاهدی به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران با قلم زرین و بیان شیوای خویش بیرق آگاهی‌بخشی را به پا داشته‌اند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز خبرنگار را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

امام خمینی (ره):

 آن وقت که قلم در دست می گیرید و می خواهید بنویسید بدانید که فکر شما، زبان شما، قلب شما، قلم شما همه در محضر خداست.

"ن و القلم و مایسطرون"

رسانه در انقلاب اسلامی، عرصه جهادی است که جهادگران آن ملبس‌اند به صفات تقوی و انصاف و مسلح‌اند به قلم صداقت و زکاوت. مدافعینی که تیرهای زهرآگین نفاق و تفرقه افکینی را دفع می نمایند و  مجاهدینی که بیرق عدالت خواهی و ظلم ستیری را به سمت اصلاح امور می افرازند.

17 مردادماه بهانه ای شد برای ارجداری از والافرینان و سفیران بالندگی و پایندگی عرصه اطلاع رسانی. خون نگاران مظلومیت کودکان، زنان و مردان بی دفاع غزه، یمن، بحرین و افغانستان و آشکارسازان چهره های خبیث تکفیری و جنایت داعشی در عراق و سوریه.

امروز، روز خبرنگار به بند بند پیکرهای بی رمق اما والامقام شهدای غواص تنیده شده است؛ غیورمردان و جان برکفان عرصه‌ی صیانت از میراث معنوی انقلاب اسلامی.

همزمانی این دو رویداد را به فال نیک گرفته و بر دستان گوهرنگاری که در امتداد صارمی و آوینی، قلم می زنند و قدم بر می دارند و برای عزت دین و پیشرفت وطن، از تن می گذرند بوسه مهر می زنیم و سر تعظیم فرو می آوریم.

این روز را به همه شما تبریک و تهنیت عرض نموده و به ارواح طیبه شهیدان بویژه شهدای رسانه و شهید والامقام «محمود صارمی» درود می فرستیم و مجاهدت‌هایتان را می ستاییم. قلم‌تان مفتاح جنت باد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار