معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: رسانه ها و فعالان خبری استان نقش مهمی در و معرفی خدمات و اولویت های مهم دولت در استان داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شاهرخی افزود: در 2 سال فعالیت دولت یازدهم در لرستان رسانه ها در مراحل مختلف، خوشی ها و سختی ها در کنار مجموعه مدیریتی استان بوده اند.

وی گفت: رسانه ها در این مدت در صف نخست حضور داشته و همراه مدیریت استان بوده اند به نحوی که قلم فرسایی آنان در مناسبتهای مختلف از جمله برنامه های ملی و بین المللی در استان قابل قبول است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و نامگذاری 17 مرداد بنام روز خبرنگار گفت: این شهید بزرگوار همچون نگینی بر تارک لرستان می درخشد.

شاهرخی افزود: خبرنگاران و ارباب جراید دیده بانان حافظ حقوق اجتماعی و سیاسی مردم هستند که همه موظفند بستر را برای انجام رسالت صحیح و دقیق آنان فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به توافق اخیر هسته ای گفت: این توافق، عقلانیت، تدبیر و منطق قوی ملت ایران را به دنیا اثبات کرد و در روابط بین الملل متاثر از این توافقنامه شرایط مطلوبی ایجاد شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان همچنین به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت:مردم لرستان همچون گذشته در این صحنه نیز حماسه ساز خواهند بود.

شاهرخی افزود: نقش رسانه ها نیز در این میان به منظور برگزاری هرچه با شکوهتر این رویداد ملی بی بدیل است.

به گفته وی انتخابات امسال با محوریت سلامت، مشارکت حداکثری، رقابت سالم و امنیت برگزار می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.