نماینده مردم شاهرود ومیامی در مجلس شورای اسلامی گفت : خبرنگاران سرمایه جامعه هستند و همه دستگاههای اجرایی ذیربط در کشور در جهت ارتقای جایگاه این قشر فرهنگی ،باید تلاش کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن  سمنان ، کاظم جلالیˈدرجلسه هم اندیشی برگزاری مراسم روزخبرنگار افزود : امروز شهرستان شاهرود با وجود هفت نشریه محلی جایگاه بسیار خوبی در عرصه اطلاع رسانی در این استان دارد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ،گفت:خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار رشد و توسعه جامعه هستند و این تاثیرگذاری را می توان در ارائه خبرها و گزارش های آنان که در زمینه های مختلف تهیه می شود ، مشاهده کرد.

وی با گرامیداشت هفدهم مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت ˈ محمود صارمی ˈ خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،افزود : رسانه ها به عنوان زبان گویا از اصلی ترین حلقه های اتصال جامعه با حاکمیت و نظام هستند.

رییس مرکزپژوهش های مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد : خبرنگاران نیازها و خواسته های مردم را بیان می کنند و ورود به این عرصه ،هزینه دارد.

وی بیان کرد : خبرنگاران در مسیر اطلاع رسانی در جامعه برای تامین منافع و حقوق مردم در برخی موارد با افرادی روبرو می شوند که به دلیل حفظ منافع خود و گروهی خاص در مقابل خبرنگاران موضع گیری می کنند.

وی با اشاره به ویژگی های حرفه خبرنگاری ،گفت : شغل خبرنگاری به عنوان شغلی سخت و زیان آور شناخته شده و این نشان از سختی های این حرفه دارد.

جلالی با بیان اینکه مراسم روز خبرنگار به صورت استانی بعد از چند سال در شاهرود برگزار می شود ،افزود : انتظار ما این است که این مراسم از نظر کمی و کیفی به بهترین شکل برگزار و جایگاه خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان در این روز که متعلق به خودشان است ،به خوبی معرفی شود./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.