رئیس انجمن بدمینتون ناشنوایان گفت: در مسابقات آسیایی چین تایپه فقط در بخش انفرادی شرکت می کنیم.

علیرضا علیزاده رئیس انجمن بدمینتون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی بدمینتون ناشنوایان آماده رقابت‌های آسیایی چین تایپه آماده می شوند و در مسابقات آسیایی 2 نماینده از کشورمان در بخش انفرادی به مصاف حریفان می‌روند. 
 
وی ادامه داد: مسئولان انجمن به همراه اعضاء کادر فنی تیم ملی پس از بررسی و ارزیابی توانایی و سطح آمادگی بدمینتون بازان با حضور فقط 2 نماینده از کشورمان در بخش انفرادی موافقت کردند. 
 
علیزاده ادامه داد: مسابقات در 2 بخش مردان و زنان برگزار می‌شود سحر حسینی نژاد در بخش انفرادی بانوان و مسعود محسن پور در بخش انفرادی مردان 2 نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی هستند. 
 
رئیس انجمن افزود: اردوهای آمادگی تیم ملی از پیش از عید نوروز بصورت دوره‌ای برپا شده است، با توجه به نزدیکی زمان مسابقات،‌ملی پوشان از دوشنبه 5 مرداد ماه بصورت دائمی و مستمر در اردو حاضر و آماده  مسابقات آسیایی می شوند. 
 
علیزاده افزود: تیم ملی در مسابقات آسیایی تایوان که سال گذشته برگزار شد شرکت کرده است متاسفانه در این مسابقات مقام اول را کسب نکردیم اما موفق به شناخت نسبی حریفان پرقدرت آسیایی شدیم از این رو در مسابقات‌آسیایی چین تایپه با آمادگی از عملکرد و سطح فنی، به مصاف رقبا می‌رویم. 
 
وی افزود: فدراسیون ناشنوایان در رشته بدمینتون فعالیت نداشته است از این رو ورزشکاران علاقمند به رشته بدمینتون برای پیشرفت و موفقیت نیاز به زمان دارند. 
 
رئیس انجمن ادامه داد:انجمن بدمینتون علاوه بر تشکیل تیم ملی درحال استعدادیابی نیز است .مسیر دشوار و سختی را در پیش داریم اما همه تلاشمان را انجام می دهیم تا در مسابقات آتی علاوه بر حضور در بخش انفرادی در بخش تیمی نیز به مصاف حریفان رویم. 
 
علیزاده ادامه داد:در مسابقات آسیایی چین تایپه  تیم‌های اندونزی، مالزی، تایوان حریفان پرقدرت و سرسختی برای ملی پوشان کشورمان هستند سطح آمادگی ملی پوشان با توجه به زمان اندکی که برای انجام تمرینات در اختیار داشتند بسیار مناسب است. 
 
وی افزود: تیم ملی بدمینتون ناشنوایان با حمایت و پشتیبانی مالی فدراسیون عازم رقابت‌ها می شوند .متاسفانه تاکنون موفق به جذب حامی مالی مناسب نشده ایم.
 
گفتنی است، اردوهای تیم ملی بدمینتون  ناشنوایان بصورت مستمر و دائمی در شهرستان‌های یزد و سیستان و بلوچستان، برپا می شود، ضمن اینکه 17 مرداد ماه از ملی پوشان بدمینتون تست پزشکی و آمادگی جسمانی گرفته می‌شود. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار