تیم ملی هندبال ناشنوایان مهر ماه عازم رقابت‌های آسیایی چین تایپه می شوند از این رو حیدری سرپرست تیم هندبال ناشنوایان گفت: تیم ملی مردان هندبال ناشنوایان سالنی برای تمرین کردن ندارند.

 منوچهر حیدری سرپرست انجمن هندبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ملی پوشان مسابقات آسیایی مهمی را مهر ماه سال جاری در پیش دارند به عنوان سرپرست انجمن بدنبال تامین امکانات ملی پوشان برای موفقیت در این رقابت‌ها هستم.
 
وی ادامه داد: پس از ماه مبارک رمضان بدنبال سالن برای تمرین ملی پوشان هستم متاسفانه سالن فدراسیون هندبال کشورمان در اختیار تیم ملی هندبال است از اینرو هندبالیست‌های ناشنوا سالن برای تمرین در اختیار ندارند.
 
حیدری افزود: علی رغم همه مشکلات تیم ملی را تشکیل داده ایم و 27 بازیکن در تیم ملی حضور دارند و برای حضور در مسابقات آسیایی از انگیزه بالایی برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد: تعداد اعزام ملی پوشان به مسابقات آسیایی توسط مسئولان مسابقات مشخص می شود تا اعلام رسمی مسئولان مسابقات، همه ملی پوشان را حفظ و آماده رقابت‌ها کنیم.
 
سرپرست انجمن هندبال افزود: تیم ملی هندبال بانوان ناشنوا شرایط مناسب تری نسبت به مردان جهت تمرین کردن در سالن برخوردار هستند، از فدراسیون ناشنوا در خواست کردیم تا سالن فدراسیون ناشنوا را در اختیار بانوان هندبالیست ناشنوا قرار دهند تا بانوان آمادگی‌های لازم را برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی کسب کنند.
 
وی افزود: در هفته جاری با مسئولان فدراسیون ناشنوا جلسه برگزار و از آنها درخواست می کنم تا تیم ملی هندبال را حمایت و پشتیبانی کنند،‌ اداره انجمن هندبال ناشنوا به تنهایی و بدون حمایت فدراسیون فعالیتی سخت است از طرفی هم تمایل به همکاری با فدراسیون و حضور در کنار هندبالیست‌های ناشنوا دارم.
 
سرپرست انجمن افزود: تمام تلاشم را انجام می دهم تا علی رغم همه محدودیت‌ها و مشکلات زمینه های موفقیت و پیشرفت هندبال ناشنوایان را در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم کنم.
 
وی ادامه داد: به عنوان سرپرست انجمن هندبال ناشنوایان در صدد برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری بازی دوستانه با بچه‌های کانون اصلاح تربیت هستم امیدوارم هماهنگی‌های لازم انجام شود تا دیدار دوستانه برگزار کنیم.
 
حیدری افزود: برای ملی پوشان آقا در ماه مبارک رمضان سه جلسه تمرین برگزار کردیم اما متاسفانه برای بانوان سالن برای برگزاری تمرین نداشتیم.
 
تیم ملی بانوان با 22 ملی پوش تشکیل شده است به دنبال برپایی تمرین بصورت 2 بار در هفته برای بانوان در سالن هندبال ناشنوایان هستیم.
 
حیدری ادامه داد: تیم ملی مردان و زنان هندبال ناشنوایان اولین حضورشان را در رقابت‌های آسیایی تجربه می کنند از حریفان شناخت کافی نداریم اما امیدواریم عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم. 

 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار