شناگران ایرانی در دو ماده در مسابقات جهانی کازان به کار خود پایان دادند.

به گزارش  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، 2  شناگر اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی کازان در روز اول و دوم این رقابت‌ها در دو ماده صد متر قورباغه و کرال دیروز به کار خود پایان دادند. 
 
در روز اول این مسابقات آریا نسیمی شاد، در ماده صد متر قورباغه با ثبت زمان یک دقیقه و 5 ثانیه و 86 صدم ثانیه و با هشت ثانیه اختلاف با زمان استاندارد به کار خود پایان داد. 
 
در روز دوم جمال چاووشی فر در ماده صد متر کرال پشت و با اختلاف شش ثانیه با زمان استاندارد زمان 58 ثانیه و 75 صدم ثانیه نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد. 
 
یادآوری می شود: پنج شنبه 15 مرداد ماه، آریا نسیمی شاد در ماده 200 متر قورباغه و جمال چاووشی فر در 50 متر کرال پشت به آب می زنند. 
 
فرشاد کرمی مسئول کمیته فنی شنای فدراسیون شنا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: نتایج به دست آمده قابل پیش بینی بود اما از چاووشی فر انتظار بیشتر از این را داشتیم اما او به دلیل مشکلی که در ماده برگشت، ماده صد متر کرال پشت برایش پیش آمد توانست به رکورد خود برسد. 
 
وی ادامه داد: مسابقات جهانی بعد از المپیک جزو مهم ترین مسابقات است که امیدوارم این دو شناگر در ادامه بتوانند نتایج قابل قبولی را کسب کنند. 
 
انتهای پیام/ 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ياسين
۰۸:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۴
مي خوام شنا برم تو هم ميري
آخرین اخبار