دبیر فدراسیون شنا گفت: مبلغ قرارداد کی‌ریچ تقریبا مشخص شده است اما تا توافق نهایی از اعلام آن خودداری می کنیم.

دستمزد کی‌ریچ تقریبا مشخص شده استمحسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز گذشته پس از ورود کی ریچ به ایران، وی از استخر 9 دی بازدید کرد و مراسم معارفه انجام شد.
 
سمیع زاده ادامه داد: کی‌ریچ به مدت چهار ماه در تهران می ماند و علاوه بر بررسی امکانات و هدایت تیم ملی بزرگسالان، به مربیان داخلی تیم های ملی زیر 19 سال و زیر 17 سال که مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو دارند مشاوره می دهد.
 
دبیر فدراسیون درباره مبلغ قرارداد آقای صربستانی اظهار کرد: مبالغ قرارداد مربیان واترپلو در تمام دنیا تعریف شده است و سرمربیان به طور ماهیانه حقوق می گیرند و خبری از دستمزدهای نجومی فوتبال نیست برسر مبلغ به توافق رسیده ایم اما تا اتفاق نظر نهایی از اعلام آن خودداری می کنیم.

سمیع زاده در پاسخ به این سوال که با اوضاع مالی به فدراسیون چگونه می خواهند دستمزد آقای سرمربی را بپردازد، گفت: تاکنون وزارت ورزش و جوانان تنها حامی فدراسیون ما بوده است باز هم امیدواریم این وزارت خانه به ما کمک کند تا از عهده پرداخت دستمزد بربیاییم.
 
وی در پایان گفت: فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو در برگیرنده سه رشته کاملا مجزاست که هر کدام به هزینه و تمرینات مجزایی  احتیاج دارند که این موضوع هزینه های بسیاری می طلبد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار