سایت Nanofestival.ir طراحی شد که افراد می‌توانند برای جشنواره اعلام آمادگی کنند و تولیدات خود در زمینه نانو را ارسال کنند.

دکتر وثوق رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دومین جشنواره نانو در نیمه دوم شهریور ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران- جنوب با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران، ستاد ویژه فناوری نانو و مشارکت تعدادی از واحدهای دانشگاه استان تهران برگزار می‌شود و برنامه ریزی برای انجام این کار بعد از ادغام اولین دوره جشنواره که در واحد علوم دارویی برگزار شد به اتمام رسید. 

وی افزود: سایت Nanofestival.ir طراحی شد و افرادی که برای جشنواره اعلام آمادگی کردند که به عنوان شرکت کننده باشند و می‌توانند وارد سایت جشنواره شوند و تولیدات خود اعم از پایان‌نامه، مقاله، پروتوتایپ(محصولات اولیه)، مجله، رساله دوره دکترا و پایان‌نامه ارشد و کتاب در زمینه نانو را ارسال می‌کنند که در کمیته‌های دارویی بررسی می‌ شوند و نتایج آن در تاریخ بین 1 تا 5 شهریور اعلام می شود.

ثمری در ادامه بیان داشت: ما نمایشگاهی را درکنار این جشنواره خواهیم داشت که محصولات منتخب بویژه پروتوتایپ به نمایش گذاشته می‌شود که در نیمه دوم شهریور ماه همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاه دایر می شود و از جمله اهداف این جشنواره این است که ما تولیدات نانویی خود را ارائه دهیم و بتوانیم توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی را در این زمینه نشان دهیم. 

وی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف ما در این زمینه حمایت از طرح های برتر برای بحث‌تجاری سازی هاست و مهم این است که دانشمندان و فرهیختگان در زمینه نانو در یک جا جمع شوند تا تبادل تجربیات صورت بگیرد. 

وی در پایان اعلام کرد: ما منتخبین خود را در دانشگاه آزاد اسلامی معرفی می کنیم تا در جشنواره اصلی که در مهر ماه توسط ستاد ویژه‌ی فناوری نانو برگزار می‌شود، شرکت کنند و بتوانیم با این طرح، فرهنگ‌سازی در زمینه بحث نانو داشته باشیم و زمینه تولیدات نانویی را در دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضور است،‌سهم قابل قبولی به خود اختصاص دهد . 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار