معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از ایجاد ۵ خط بی آر تی در قم خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علیرضا قاری قران معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه  مدتی است که درحال برنامه ریزی برای راه اندازی این طرح ارزشمند هستیم گفت: از سال 83 که معاونت حمل ونقل ترافیکی استان برای نخستین بار راه اندازی شد تا کنون اقدامات فراوانی در خصوص حمل ونقل شهری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شهر قم مانند حلقه‌ای برنامه‌ریزی ترافیکی می‌شود که در سه حلقه مسائل ترافیکی دیده می‌شود وتوسعه نداشتن در مرکز شهر و عدم توسعه معابر این منطقه یکی از نتایج این مطالعات است تا حلقه‌های ترافیکی به صورت موثر شکل بگیرند.

وی اقدامات اخیر را بسیار مهم دانست وگفت:این فعالیت ها شامل خط A متروی شهری و تهیه ۵ خط بی آر تی و خرید دستگاه‌های اتوبوس است که مدتی با کمبود ان در سطح شهر مواجه بودیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به ترکیب برخی حوزه ها در راستای تکمیل  پروژه های شهری اضافه کرد:ترکیب حوزه‌ها معاونت‌های حمل و نقل وترافیک و معاونت‌های عمرانی است می‌تواند سرعت کار را بیشتر کند اما در عین حال ضررهایی را هم داردچرا که ممکن است موجب کم توجهی به برخی حوزه‌ها شود.

وی با ابراز امیدواری از برنامه ریزی های انجام شده افزود: نشست تخصصی معاونین حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهرهای نتایج کاربردی را در پی دارد.

گفتنی است این نشست  پیش از ظهر امروزدر افتتاحیه نشست تخصصی معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری‌ کلان شهرها که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.