از اینچئون تا مسابقات آسیایی در مسیر ارتقا افتخارات تیم ملی

مسابقات آسیایی امسال راهی برای کسب سهمیه در مسیر افتخارات تیم ملی روئینگ و ارتقا مدال‌های اینچئون است.

از اینچئون تا مسابقات آسیایی در مسیر ارتقا افتخارات تیم ملی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در شرایطی که چیزی به آغاز مسابقات آسیایی روئینگ در کره جنوبی نمانده تیم ملی روئینگ بانوان در تلاش است تا با اردو‌ها و تمرینات تکنیکی و سرعتی مداوم برتری را از آن خود کند.

اردو‌های مداوم تیم ملی نیز ادامه دارد و ماه آینده تیم ملی بانوان عازم چین می‌شود تا اجرای اردوی مشترک با تیم ملی چین در کمپین مشترک تمرینات را آغاز کنند نتایج افتخارات تیم‌های ملی روئینگ در بازی‌های اینچئون کسب یک طلا، دو مدال نقره و 6 ندال برنز بود که اگر بتوانند عملکرد سال گذشته را امسال ارتقا دهند به احتمال زیاد سهمیه المپیک را از آن خود می‌کنند. در این رابطه مصاحبه‌ای با یکی از قایقرانان روئینگ داشتیم:

ملائی: برای ادامه تمرینات به کمپ ICF می‌پیوندیم

قهرمان تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: برای حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی یک ماه در کمپ ICF تمرینات را ادامه می‌دهیم.

نازنین ملائی قهرمان تیم ملی روئینگ بانوان قایقرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات آسیایی روئینگ که در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد رقیبان من طبق روال عادی از کشور‌های چین، ژاپن و هنگ کنگ هستند و در شهر چانگ‌جو نیز کسب سهمیه صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی و تلاش‌هایی که در این مدت انجام دادیم امیدواریم که همه‌ی پاروزنان تیم ملی در مسابقات پیش رو بتوانند به بهترین جایگاه دست یابند و مدال‌های خوش‌رنگ را از آن خود کنند.

ملائی در خصوص اینکه در کدام ماده حضور پیدا می‌کند تصریح کرد: در تک نفره سبک وزن حضور پیدا می‌کنم و اگر با مسابقه‌ام تداخلی نداشته باشد در 2 نفره سنگین وزن نیز شرکت خواهم کرد.

وی در خصوص وضعیت و روال اردوهای تدارکاتی داخلی اظهار کرد: فردا اردوی ما که با برنامه‌ریزی یک هفته در میانه برای تمرینات سرعتی و یک هفته در دریاچه آزادی برگزار می‌شد به پایان می‌رسد و تمرینات جدید را از 19 مرداد با ورود به دریاچه و 20 مرداد شروع تمرینات آغاز می‌کنیم و پس از آن هم عازم اردوی برون مرزی چین به مدت یک ماه خواهیم شد.

وی در ادامه بیان کرد: پس از یک ماه تمرین در کمپی که ICF تشکیل داده و گذراندن کلاس‌هایی که خود فدراسیون درخواست ورود به آن را گرفته‌اند مسابقات آغاز می‌شود.

ملائی در خصوص مجوز ورود به کلاس‌ها تاکید کرد: مربی فرزام جزء کمیته ICF هستند و به ورزشکاران، مربیانی که جزء این کمپ هستند اجازه ورود و تمرین را می‌دهند چون درخواست کرده بودند هم اکنون می‌توانیم شرکت داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار