در سال جاری برای اولین بار نقشه ها هم به سایر اطلاعات تابلوهای متغیر خبری اضافه می شوند به طوری که شهروندان با مشاهده تابلوها می توانند کل محدوده ای که در آن قرار داردند را مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری استان پیرامون تابلوهای متغیر خبری اظهار داشت: تابلوهای اطلاع رسانی نصب شده در سطح شهر به دو گونه تابلوهای راهنمای مسیر که ثابت هستند و در بزرگراه ها و جاده ها مقاصد و نقاط مهم شهری را به افراد نشان می دهند وتابلوهای متغیر خبری که در اکثر نقاط شهر نصب شده اند.

وی در ادامه بیان کرد: در سالیان اخیر با رشد تکنولوژی تابلوها متغیر خبری به صورت الکترونیکی وارد موضوعات و ابزار حمل و نقلی شدند و با توجه به اینکه حمل و نقل یک موضوع متغیر و پویا است با کمک این تابلوها تغییراتی که در مسیر به وجود می آید را به اطلاع شهروندان برسانیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در چند سال اخیر در شهر اصفهان برای نصب تابلوهای الکترونیکی راهنمای مسیر یا تابلوهای متغیر خبری اقدامات خوبی صورت گرفته و اکثر بزرگراه های شهری به این تابلوها تجهیز شده اند.

وی از اطلاع رسانی وضعیت ترافیکی مسیرها به رانندگان در سطح شهر اصفهان به عنوان یک اتفاق خوب و بزرگ خبر داد و افزود: اتفاق خوبی که در چند ماه اخیر رخ داد این است که به رانندگان اطلاع دهیم معابر و مسیرهایی پیش روی آنها از چه وضعیت ترافیکی برخوردار هستند و تابلوهای متغیر خبری این اخبار را با رنگ های متفاوت به آنها نشان می دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری اصفهان گفت: استفاده از تبلوهای متغیر خبری می تواند در انتخاب مسیر شهروندان تاثیر به سزایی داشته باشد همچنین مدیریت سفرها، کاهش بار ترافیکی شبکه، استفاده از مسیرهای جایگزین به جای مسیرهای پر ترافیک از دیگر فواید استفاده از این تابلوها می باشد.

صلواتی اظهار داشت: در سال جاری ما آرام آرام به سمت مرکز شهر پیش می رویم و تابلوهای متغیر خبری را در خیابان های اصلی شهر نظیر خیابان خواجو، خیابان کمال اسماعیل و مسیرهای مرکزی هم نصب می شوند تا بتوانند ترافیک مرکزی را در سطح شهر به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: در سال جاری برای اولین بار نقشه ها هم به سایر اطلاعات تابلوهای متغیر خبری اضافه می شوند به طوری که شهروندان با مشاهده تابلوها می توانند کل محدوده ای که در آن قرار داردند هم از لحاظ حجم معابر و و از لحاظ حجم ترافیکی که در آن جریان دارد را مشاهده کنند و مسیرهای خود را با توجه به احجام نشان دهنده توسط نقشه های الکترونیکی انتخاب کنند. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.