کمیته امداد امام خمینی (ره) از یک میلیون و 780 خانوار در کشور حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر به شهرکرد گفت: هم اکنون یک میلیون و 780 هزار خانوار در کشور، تحت حمایت و پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

علی محمد ذوالفقاری افزود: سالانه یک و نیم میلیون نفر ارباب رجوع برای برطرف کردن نیازهای خود به این نهاد انقلابی مراجعه می کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون 240 هزار خانوار مددجوی این نهاد، زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی و 140 هزار نفر آنها زیر پوشش بیمه روستایی هستند.

ذوالفقاری از تلاش و برنامه ریزی برای ساماندهی و رفع هم پوشانی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و صندوق ها و سازمان های حمایتی و ساماندهی مددجویان خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سالانه 20 هزار خانواده مددجویان کمیته امداد در اثر حوادثی نظیر سیل، زلزله، طوفان و آتش سوزی آسیب می دیدند که امسال این خانوارها از بیمه حوادث بهره‌مند شدند.

ذوالفقاری تقویت مددکاری خانواده برای نظارت بر ورود و خروج مددجو از کمیته امداد، اصلاح سبک زندگی، بهبود معیشت خانواده و فرایند توانمند سازی را از دیگر برنامه های امسال این نهاد برشمرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.