شهرکرد؛

راهیابی به مرحله کشوری جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان

گروه های سرود دبیرستان های شاهد و حضرت زینب (س) لردگان استان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از شهرکرد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لردگان، از راهیابی گروه های سرود دبیرستان های پسرانه شاهد و دخترانه حضرت زینب (س) لردگان به مرحله کشوری سی و سومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان در نیشابور خبر داد.

عبدالمجید رئیسی گفت: مرحله استانی این رقابت سراسری اردیبهشت ماه امسال در سطح مناطق 17 گانه چهارمحال و بختیاری برگزار شد که این 2 گروه سرود از لردگان با کسب رتبه اول، به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

مرحله کشوری سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان، نیمه دوم مردادماه جاری برای برگزیدگان بخش هنری در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید رجایی نیشابور و برای برگزیدگان بخش فرهنگی در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می شود.

شهرستان لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر لردگان ) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.