مشهد؛

برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن با بیش از 11 هزار دانش آموز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش آوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ میکائیل باقری رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری تشریح برنامه های سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران و در مقاطع دوره متوسطه اول و دوم در مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به این که 11 هزار و 89 نفر در این مسابقات شرکت می کنند، افزود: از تعداد 792 نفر پسران و 397 نفر دختران هستند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی گفت: این مسابقات در رشته های قرائت، حفظ، مداحی و اذان برای پسران و قرائت و حفظ برای دختران برگزار می شود.

باقری افزود: برگزاری محفل انس در حرم مطهر رضوی در 18 مرداد با حضور دانش آموزان و قاریان بین المللی از جمله برنامه های ویژه در طی برگزاری این مسابقات می باشد.

سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از 15 تا 18 مرداد در بخش پسران و 20 تا 23 در بخش دختران در مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.