فعال یمنی تاکید کرد غربی ها جنگ یمن را به منبع درآمدی برای خود تبدیل کرده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، حسین البخیتی، فعال یمنی در گفتگو با پرس تی وی درباره تجاوزات سعودی ها به یمن گفت: جامعه بین المللی اگر واقعا می خواست جلوی کشتار مردم یمن را در نتیجه تجاوزات هوایی سعودی ها بگیرد، می توانست این کار را انجام دهد و سعودی ها را مجبور کند حملات خود را متوقف کنند، اما قدرتهای بزرگی که شورای امنیت را در کنترل خود دارند از جمله آمریکا، فرانسه، انگلیس و اتحادیه اروپا طرفدار حملات سعودی ها علیه یمن هستند.
وی افزود به علاوه آنها به سعودی کمک های اطلاعاتی و تسلیحاتی می دهند. آنها حتی در محاصره دریایی و زمینی یمن نیز به سعودی ها کمک می کنند. اخیرا نیز عربستان سعودی اعلام کرد دیگر هیچ پروازی به فرودگاه صنعا انجام نخواهد شد زیرا آنها این فرودگاه را هدف قرار داده اند. 
این فعال یمنی در پایان اظهار داشت: متاسفانه جامعه بین المللی در برابر این تجاوزات و قانون شکنی های سعودی ها سکوت اختیار کرده است و از آن حمایت هم می کند. در چند ماه گذشته میلیاردها دلار قراردادهای نظامی و تسلیحاتی میان کشورهای عرب خلیج فارس با فرانسه، انگلیس و آمریکا امضا شده است. بنابراین این کشورهای غربی عملا خون مردم یمن را منبع درآمدی برای خود قرار داده اند. این کشورها برای رشد اقتصادی خود نیاز دارند جنگ راه بیندازند و تسلیحات خود را بفروشند. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار