آیت الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جامعه مدرسین، صحنه انتخابات مجلس را ترک نمی‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه مدرسین، صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی را ترک نمی‌کند.

جامعه مدرسین، صحنه انتخابات مجلس را ترک نمی‌کند"آیت‌الله حسن ممدوحی" عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره حضور جامعه مدرسین در انتخابات مجلس دهم گفت: جامعه مدرسین، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ترک نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: جامعه مدرسین نسبت به تصریح اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس و نام بردن از آنان دخالتی نمی‌کند، اما راجع به هدایت‌گری و ارشاد مردم که به چه سویی بروند، قطعا ورود می‌کند.

گفتنی است حجت‌الاسلام آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری چندی پیش در گفت‌وگویی گفته بود که در حال حاضر جامعه مدرسین تصمیم گرفته که در انتخابات مجلس ورود نکند.

حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی هم در همین راستا و در مورد ایفای نقش جامعه مدرسین در انتخابات مجلس تاکید کرده بود: جامعه مدرسین در انتخابات آینده قطعا جهت‌دهی و خط‌دهی خواهد کرد و بقیه کارها به احزاب و گروه‌های اصولگرا سپرده می‌شود.

وی افزود: جامعه مدرسین طبیعتاً در مصادیق نمی‌خواهد ورود پیدا کند، اما در شاخص‌ها و دعوت نیروهای اصول‌گرا به حضور و مشارکت در انتخابات و درباره معیارهای یک نماینده مطلوب و مناسب قطعاً ورود پیدا خواهد کرد و این برای اصول‌گرایان می‌تواند تعیین‌کننده باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار