نمایشگاه ملی اسباب بازی با محوریت خط سفید برپا شد

جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی با عرضه انواع اسباب بازی ها و عروسک ها و محور خط سفید و آسمان آبی و زمین پاک، تا جمعه در کانون پرورشی و فکری کودکان ونوجوانان برپاست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی با عرضه انواع اسباب بازی ها و عروسک ها و محور خط سفید و آسمان آبی و زمین پاک، تا جمعه در کانون پرورشی و فکری کودکان ونوجوانان برپاست.

محمدحسین برزگری، رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 6 خاطر نشان کرد: :جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی با همکاری شهرداری منطقه 6  به مدت 5 روز از ساعت 10 تا 20 در کانون پرورشی و فکری کودکان ونوجوانان واقع در خیابان حجاب دایر است.

 اداره آموزش های شهروندی منطقه 6 با برپایی ایستگاه های آموزشی- تبلیغاتی آسمان آبی و زمین پاک، خط سفید و مدیریت تفکیک زباله از طریق نقاشی، کاریکاتور و انوع اسباب بازی ها به کودکان آموزش می دهد. عرضه انواع اسباب بازی ها و عروسک ها، اهدای جوایز به کودکان، برپایی غرفه های دارا و سارا، غرفه پازل بناهای تاریخی ایرانی-اسلامی و... بخش هایی از این جشنواره است.

 وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را رشد آگاهی عمومی  بویژه والدین از نیازهای فرزندان خود در حوزه اسباب بازی و سرگرمی دانست و افزود: این جشنواره با رویکرد طراحی و ایده های نو در توسعه صنعت اسباب بازی و کار آفرینی در رشد صنایع فرهنگی برگزار می شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار