مظفر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ارتقاء سطح دانش تاكسيرانان وارد فاز عملياتي شد

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران از ارتقاي سطح دانش تاكسي داران خبر داد.

ارتقاء سطح دانش تاكسيرانان وارد فازعملياتي شدميثم مظفر مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: يكي از دغدغه هاي مديريت شهري كه به صورت جدي دنبال مي شود بحث ارتقاء فرهنگ رفتاري، ترافيكي و انضباط رانندگان تاكسي ها در شهر تهران است كه تاكسي ها با گستردگي كه در سطح شهر تهران دارند و با مسافران متعددي كه در حوزه تاكسيراني در روز جابه جا مي شوند نقش زيادي در جريان سازي مي توانند داشته باشند.

وي اضافه کرد: در اين زمينه كار آموزشي بزرگي تعريف شده كه رانندگان تاكسي به صورت تخصصي آموزش هايي را در جهت ارتقاي فرهنگ ترافيكي فرا بگیرند و با موضوع رعايت قوانين و مرتبط با حريم خط سفيد و رانندگي منضبط شهري دوره هاي آموزشي تخصصي را كه متولي آن دانشكده تاكسيراني و مركز آموزش تاكسيراني است را طي كنند.

مديرعامل سازمان تاكسيراني در پايان عنوان كرد: در گام نخست به از سوی مسئولان خطوط و عوامل موثرمان در تاكسيراني در حقيقت 22 همايش آموزشي را براي 10 هزار راننده تاكسي در چند ماه گذشته اجرا كرده بوديم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۰۹:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
در کشورهای پیشرفته دنیا جهت شغل تاکسیرانی ابتدا از افراد امتحان شهر شناسی گرفته میشود و بعد آموزشهای رانندگی ویژه تاکسیران ها . . .
آخرین اخبار