از سوی فدراسیون بدمینتون، مهران شهبازی و پارسا مظفری دو بدمینتون باز کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ کادر تیم ملی بدمینتون ایران، 12 بازیکن نوجوان، جوان و امید رابه اردوی آمادگی نفرات منتخب پسران که در شهرستان تبریز برگزار می‌شود، دعوت کرد.

اردوی مشترک تیم ملی بدمینتون نوجوانان، جوانان و امید کشور به مدت 10 روز برگزار می‌شود و مهران شهبازی و پارسا مظفری دو بدمینتون باز کردستانی نیز در این اردو حضور خواهند داشت.

مهران شهبازی بدمینتون کار دیواندره‌ای در رده بزرگسالان و پارسا مظفری ورزشکار سنندجی در رده جوانان به اردوی مشترک تیم ملی بدمینتون کشور از روز 13 تا 22مردادماه در تبریز برگزار می‌شود، دعوت شده‌اند.

پارسا مظفری در دی ماه سال ۹۳ در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور همدان توانست عنوان سوم این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرد.

مهران شهبازی نیز در اولین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون مردان کشور که در روزهای 8 و 9 مرداد ماه جاری در شهرستان زنجان برگزار شد موفق شد عنوان سوم را کسب کند.

نفرات حاضر در اردوی مشترک تیم ملی بدمینتون نوجوانان، جوانان و امید کشور زیر نظر مرتضی ولی دروی سرمربی تیم بدمینتون کشورمان به تمرین خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.