ساری؛

کشف ۱۱ تن آبليموی غيربهداشتی و تقلبی در آمل

۱۱ تن آبليموی غيربهداشتی و تقلبی در آمل کشف شد.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان فرمانده انتظامی آمل ازشناسايی و انهدام بیش از11تن آبليموی تقلبی، غير بهداشتی دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ گنجيان مقدم گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق كالا و ارز،ماموران کلانتری۱۲ اين شهرستان در پی دريافت گزارشی مبنی بر توليد آبليمو تقلبی و غيربهداشتی درمنزلی،رسيدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ اين فرماندهی با دريافت اين گزارش، اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی را آغاز کردند.

مقدم فرمانده انتظامی آمل گفت: ماموران با شناسايی محل مورد نظر و عوامل تهيه و توليد آبليموی تقلبی، با هماهنگی قضايی فردی به نام ” اميرحسين – ح ” را به اتهام توليد غيربهداشتی آبليمو با مارک و برند شرکت های معتبر دستگير کردند.

سرهنگ گنجيان تصريح کرد : در بازرسی از منزل متهم بيش از ۱۱ تن آبليمو غير استاندارد با مارک و برند يکی از شرکت های معتبر کشف و ضبط شد و متهم برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضايی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شهروندان خواست در خرید اقلام خصوصا ارزاق به نوع بسته بندی و برند و تاریخ انقضاء کالا دقت نموده و این گونه کالا ها را از موسسات و فروشگاههای معتبر خریداری نموده موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند


انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.