هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: رویارویی با تراکتورسازی از سخت‌ترین روزهای فوتبالی من است چرا که هیچ وقت دوست نداشتم مقابل این تیم قرار بگیرم.

مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه وریشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیمهای گسترش فولاد و تراکتورسازی اظهار کرد: جدال مقابل تراکتورسازی بدون شک یکی از سخت‌ترین روزهای فوتبالی‌ام را رقم خواهد زد هیچ وقت دوست نداشتم رویاروی تراکتور و طرفداران این تیم قرار گیرم خاطراتم از بازی برای این تیم فراموش نشدنی است.
 
وی افزود: به هر حال بازی کردن مقابل تیمهای سابق از بدیهیات فوتبال حرفه‌ای است و اکنون این اتفاق را برای من رقم خورده است.
 
وی در ادامه گفت: دیدارهای دربی در همه جای دنیا حساسیت و دشواریهای خاص خود را دارد و نتیجه ان برای تیمها مهم است تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی برای پیروزی در این دیدار به بهترین شکل با تمام توان بازی خواهد کرد.
 
کیانی گفت: گسترش هفته به هفته بهتر می‌شود و حتم بدانید در بازی مقابل تراکتورسازی به نسبت دیدار مقابل سایپا فوتبالی با کیفیت‌تر و هماهنگ‌تر را از این تیم خواهید دید.
 
وی در خصوص اختلاف به وجود آمده بین این بازیکنان و کمالوند بیان کرد: در دیدار مقابل سایپا اخطاری گرفتم که کمالوند اعتقاد داشت بازیکنی با تجربه من نباید چنین اخطاری بگیرد به همین دلیل تا حدی دلخور شده بود با توجه به همکاری چندین ساله با این مربی در خصوص این موضوع کوچک صحبتهایی را انجام داده و مسئله به خوبی و خوشی پایان یافت.
 
به هر حال هدف من از حضور در گسترش دور بودن از حواشی تیمهای مطرح و با آرامش فوتبال بازی کردن است و نمی‌خواهم به خاطر مسائل این چنینی به هدفم آسیب برسد.
 
کیانی در پایان اظهار کرد: گسترش با داشتن بازیکنان با تجربه وجوان تیم یکدستی را تشکیل داده و هدف ما در این فصل ارائه فوتبالی تماشاگر پسند همراه با حضور در رتبه‌های بالای جدول است ضمن این که نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا نیز خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار